خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 33364
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


سرمربي منچستريونايتد پس از شکست مقابل بارسلونا از اين تيم اسپانيايي به عنوان بهترين تيمي ياد کرد که

 

ليونل مسي با گلزني در فينال ليگ قهرمانان اروپا و ورزشگاه ويمبلي انگليس رکوردشکني کرد.

ليونل مسي با به‌ثمر رساندن گل در فينال ليگ قهرمانان اروپا در ديدار مقابل منچستريوناتيد موفق شد تعداد گل‌هاي خود را به عدد 12 برساند تا رکورد جديدي را در اين پيکارها از آن خود کند. 
اين مهاجم آرژانتيني موفق شد رکورد ديگري نيز براي خود به ارمغان آورد. اين بازيکن تا قبل از ديدار با شياطين سرخ موفق نشده بود در خاک کشور انگلستان گلزني کند که شنبه شب در فينال ليگ قهرمانان با گلزني در ويمبلي لندن شب رويايي را براي خود رقم زد. 
بارسلونا با نتيجه 3 بر يک مقابل منچستر به برتري رسيد تا براي چهارمين بار قهرمان اروپا شود.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بارسلونا بهترين تيمي است که با آن روبه‌رو شده‌ام

 

سرمربي منچستريونايتد پس از شکست مقابل بارسلونا از اين تيم اسپانيايي به عنوان بهترين تيمي ياد کرد که در دوران مربيگري خود با آن روبه رو شده است. 

  تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز در دیدار پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه ومبلی لندن مقابل منچستریونایتد به برتری رسید.

سرآلکس فرگوسن در پایان این دیدار گفت: ما انتظار داشتیم بازی بهتری را مقابل بارسلونا به انجام برسانیم اما در پایان بازی ، این بهترین تیم بود که برنده شد. منچستریونایتد به لحاظ پیوستگی تیم خوبی است اما باید بگویم مقابل بهترین تیم حال حاضر اروپا شکست خورد و این اصلا شرمندگی ندارد. گاهی اوقات شما مقابل یک تیم خیلی بهتر بازی می کنید و امشب از آن شب ها بود.

فرگوسن در این خصوص که بازیکن ویژه ای را مامور مهار لیونل مسی (مرد میدان) نکرده بود، گفت: ما سعی کردیم همانگونه بازی کنیم که با آن شیوه بازی کرده بودیم. تیم ما با یارگیری نفر به نفر بیگانه است. ما این موضوع را دانستیم و این خود، یک گام به جلو است.

سرمربی منچستر افزود: تیم بارسا در این لحظه بهترین است و هیچ شکی در آن نیست. آنها فلسفه بازی دارند. آیا شما می توانید بازیکنانی مثل مسی، ژاوی و اینیستا پیدا کنید؟ احتمالا نه. آنها از لحظه ای که در آن قرار دارند لذت می برند.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مسي: در ومبلي بايد هجومي بازي كنيم

 

مهاجم آرژانتين تيم فوتبال بارسلونا گفت: بايد هجومي بازي کرد چون منچستر از بازي رو به جلوي ما وحشت دارد.

   به نقل از خبرگزاري افه اسپانيا، ليونل مسي تصريح کرد: بازي منحصر به فرد بارسلونا براي منچستريونايتد يک کابوس است و اگر عقب بکشيم با دست خودمان به شکست تعظيم کرده‌ايم. 
وي افزود: بايد فقط به حمله فکر کنيم و مطمئن باشيم که اگر بازي هميشگي خود را انجام دهيم قطعا به پيروزي مي‌رسيم. هيچ تيمي برابر بازي خاص ما توان مقاومت ندارد. 
وي ادامه داد: آتشفشان ايسلند برنامه همه را خراب کرده و من بيش از هر چیزي نگران هواداران هستم، آنها براي تماشاي بازي ما هزينه کرده‌اند و اکنون نمي‌توانند به لندن سفر کنند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ابراز شادي ستاره هاي منچستريونايتد

 

وين روني، مهاجم منچستريونايتد، اعلام کرد که پس از پيروزي 4-1 تيمش مقابل شالکه در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، اکنون تنها به ديدار پيش رو مقابل چلسي در ليگ برتر فکر مي کند.

   وین رونی یکی از بازیکنانی بود که سر الکس فرگوسن برای دیدار شب گذشته به او استراحت داد. او اعلام کرد که از پیروزی تیمش بسیار هیجان زده است و اکنون تنها به دیدار روز یکشنبه فکر می کند.

او بعد از بازی گفت:" بچه ها نتیجه فوق العاده ای بود و به فینال چمپیونز لیگ رسیدیم. ومبلی ما داریم می آیم. حالا به بازی یکشنبه فکر می کنم که به یک نتیجه عالی نیاز داریم.

گیبسون کلاس بالایش را نشان داد. اسکولز مثل همیشه عالی بود. والنسیا یک بازیکن در کلاس جهانی است. خوشحالم که اندرسون گلزنی کرد. تیم نمایش فوق العاده ای داشت."

ریو فردیناند نیز پس از پیروزی شب گذشته گفت:"سرمربی تیم را با ترکیبی متفاوت به زمین فرستاد و ما به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم. این نحوه  استفاده عالی از همه بازیکنان تیم است. روحیه بازیکنان عالی و تیم کاملا متحد است.

 هرکس بگوید شالکه تیم بدی بوده، کاملا اشتباه کرده...آنها اینتر و والنسیا را حذف کرده بودند."

نانی هم از خوشحالی اش از پیروزی 4-1 و رسیدن به فینال چمپیونزلیگ اعلام کرد:" پیروزی 4-1 مقابل شالکه و رسیدن به فینال چمپیونزلیگ. این لحظه ای فوق العاده برای همه است و ما می خواهیم این پیروزی را به همه هواداران مان در سراسر دنیا تقدیم کنیم."

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پايان حضور 16 ساله رائول در ليگ قهرمانان

 

در زندگي هر چيزي روزي به پايان مي رسد و ديدار شب گذشته شالکه مقابل منچستريونايتد، آخرين ديدار رائول، شماره 7 دوست داشتني آبي ها، در ليگ قهرمانان بود. رائول کارش در اين رقابت ها را در "تئاتر روياها" به پايان رساند.

    رائول اولین بازی اش در لیگ قهرمانان را روز 13 سپتامبر 1995، یعنی 16 سال قبل، انجام داد و آخرین دیدارش نیز روز 4 می 2011 اتفاق افتاد. او کارش را با رئال مادرید آغاز کرد و با پیراهن شالکه با این رقابت ها خداحافظی می کند. رائول 144 بازی در لیگ قهرمانان انجام داد که تنها 12 بازی آخر آن با شالکه بود. او همچنین بهترین گلزن این رقابت هاست (66 گل با رئال و 5 گل با شالکه). او اکنون با نزدیک ترین تعقیب کننده اش یعنی رود فن نیستلروی 5 گل فاصله دارد.

در دیدار شب گذشته حتی طرفداران منچستریونایتد هم این ستاره اسپانیای را مورد تشویق قرار دادند و رانگنیک هم اجازه داد تا او در آخرین بازی اش در لیگ قهرمانان تا پایان در زمین بماند. حتی گواردیولا، سرمربی بارسلونا که از دوستان رائول است، در پایان بازی، دقایقی ایستاده او را تشویق کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

الکس فرگوسن: براي ديدار فينال با مورينيو مشورت مي کنم

 

سر الکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد، پس از رسيدن تيمش به فينال چمپيونزليگ اعلام کرد دليلي براي ترسيدن از بارسلونا وجود ندارد.

    او در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته اش گفت:" فکر نمی کنم لازم باشد با ترس و لرز مقابل بارسلونا قرار بگیرم. بارسلونا تیم بسیار خوبی است و ما مقابل تیم بسیار فوق العاده ای قرار خواهیم گرقت اما فکر نمی کنم دلیلی برای ترس وجود داشته باشد. در واقع نباید بترسیم.  باید راه حلی برای بازی مقابل آنها پیدا کنیم."

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد در انتظار دیداری با کیفیت و کلاسیک در ومبلی است و اعلام کرد که از مورینیو برای دیدار مقابل بارسلونا مشورت خواهد گرفت.

" در مورد بازی های آنها در این فصل به اندازه کافی صحبت شده است و من بازیهای زیادی از آنها در این فصل دیده ام اما من اطلاعاتی هم از مورینیو خواهم گرفت زیرا اطلاعات او در این مورد بسیار کارآمد است."

او همچنین در مورد برگزاری دیدار فینال در ومبلی گفت:" ومبلی یک زمین بی طرف است اما انتظار دارم هواداران ما در این دیدار بیشتر باشند و ما شرایط بهتری برای بازی در این ورزشگاه داشته باشیم."

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زين‌الدين زيدان از ژوزه مورينيو راضي نيست

 

دليل ناراحتي زيدان بازي نکردن کريم بنزما است.

زین‌الدین زیدان پس از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان چندان تحت تاثیر عملکرد ژوزه مورینیو قرار نگرفته.

لا سیکستا و Sport.es گزارش داده‌اند زیدان که مشاور شخصی فلورنتینو پرس است، از این که کریم بنزما در طول 180 دقیقه بازی با بارسلونا یک دقیقه هم بازی نکرد ناراضی است.

زیدان ناراحت است که بنزما در بازی برگشت، هنگامی که نتیجه مساوی بود بازی نکرد.

آیتور کارانکا که به دلیل محرومیت مورینیو در بازی برگشت هدایت تیم را به عهده داشت، دو تعویض انجام داد و امانوئل آدبایور را به جای گونسالو ایگواین و مسعود اوزیل را به جای کاکا به میدان برد.

زیدان ناراحت است که بنزما بازی را از دست داد.

ال‌پاییس نوشته بنزما به این دلیل بازی نکرد که هرگز حاضر نشد از داور انتقاد کند.

او در طول نشست خبری از تمام بحث‌های جنجالی دوری جست.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com